Site icon מקומון רמת גן

אטרקציות מיוחדות לאירועים פרטיים

כיום יותר ויותר ישראלים מעדיפים לחגוג אירועים פרטיים עם אטרקציה של ממש. אטרקציה אשר כולם ידברו עליה ואף אחד לא יוכל לשכוח אותה. אז איך תעשו את הבחירה הנכונה לפני היום הגדול הבא? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו מלא אופציות שיגרמו לכל האורחים להגיד: WOW.

מתחם מציאות מדומה – VR

מתחמי גיימינג אשר משלבים מציאות מדומה ומציאות רבודה, הפכו לאטרקציות של ממש בשנים האחרונות. העובדה שניתן להפוך כל אזור קטן לעולם חדש בעזרת קסדות חכמות ומשקפי VR – שינו את כללי המשחק. חשוב לזכור שבניגוד לעבר, כיום מדובר על אטרקציות שחוצות גילאים ומגדרים ולכן חובה לשקול לשלבם באירוע הפרטי הבא.

מנטליסטים – כמו בלאס וגאס

תשכחו מכל מה שחשבת על קוסמים וקבלו את הפרפורמרים הכי מוכשרים שיש – בחגיגה הפרטית שלכם. מדובר כאן על מופעים אינטראקטיביים שבהם הקהל הוא חלק אינטגראלי מההופעה ודומה יותר למופעים בלאס וגאס מאשר אלו אשר גדלנו עליהם. למעשה, בשנים האחרונות אנו רואים שקשה להשיג מנטליסט לאירועים פרטיים ויותר ממומלץ לבדוק את הדור הבא של הענף.

שפים פרטיים – כי כולנו פודיז

אולי זו ההתמכרות של כולנו למאסטר שף או השהייה הרבה בבית בשנה האחרונה אבל אין ספק ששפים פרטיים הפכו לאטרקציה בפני עצמה. לא מדובר רק על סלבס, גם שפים אשר בעבר היו מספקים שירותים פרטיים לעשירון העליון, הבינו שכולם רוצים לאכול טוב באירוע שלהם. כך שמדובר על אופציה שכדאי לשקול אותה (בהתאם לשעה, לסוג המוזמנים ולקהל שעומד לפקוד את האירוע).

אטרקציות מיוחדות לאירועים פרטיים. תמונה: יח"צ

עמדות צילום – לעידן הסלפי

עמדות צילום הפכו בשנים האחרונות לאחת האטרקציות הכי מבוקשות באירועים פרטיים. למרות שלא מדובר בתחליף אמיתי לתפקיד הצלם, רבים מדור ה- Y יעדיפו לשים עמדת צילום פרטית באירוע שלהם ולאפשר לאורחים לקחת סלפי ברמה אחרת. אגב, חשוב לדעת שיש מגוון של מכונות ועמדות עם טכנולוגיות שונות אשר משפיעות על המחיר הסופי, כך שגם פה כדאי לעשות שיעורי בית לפני שמזמינים.

ביתני יריד – הרטרו חוזר ובגדול

זוכרים את הירידים הגדולים מהתקופה שבה היינו קטנים? את המשחקים שניתן היה למצוא רק בגני השעשועים ולא באף מקום אחר? ובכן, הם חוזרים ובגדול. ביתני יריד מהווים נוסטלגיה של ממש באירועים פרטיים לקהל המבוגר יותר ואטרקציה לכל דבר ועניין לצעירים אשר רואים את הביתנים אלו לראשונה בחייהם. בכל מקרה, שימו לב אם מגיע מפעיל או לא – עניין אשר משנה את החוויה מקצה אחד לקצה אחר.

לסיכום: ניתן לראות שדווקא מבחר האטרקציות מחייב אותנו להתמקד. לבדוק בדבר העדפות של חתן או כלת השמחה, לחשוב על האנשים שאנו מתכוונים להזמין ולראות כיצד האטרקציה תתאים למוטיב המרכזי של הערב. בכל מקרה, דאגו לבחור בספק איכותי ושאלו אם מגיע גם מפעיל או מנחה.

 

 

 

 

 

Exit mobile version