Site icon מקומון רמת גן

אטרקציות בגליל העליון

אחד האזורים היפים והירוקים בישראל הינו הגליל העליון, אך גם כאשר יוצאים לטיול באזור נפלא זה רוצים למצותו עד תום ולגלות דברים חדשים, מרתקים ומרגשים. גם רצינו קצת לגוון, לגלות את הצפון בדרכים שונות ואחרות, שאולי לא שמענו עליהם עד עכשיו. אז שאלנו את דניאל מבעלי המלון וילה גליליי על המלצות לאטרקציות הכי מדליקות בגליל העליון, והנה המלצותיו לדברים שיגרמו ללב שלכם לפעום בעוצמה:

סיור עששיות – סיפור תל פאחר

לילה, אורות דולקים מעששיות נישאות, ההרפתקה המרתקת לכל המשפחה מתחילה. רמת הגולן מלווה בסיפורי גבורה מאלפים השלובים בנופי הלילה הפתוחים והמרחבים העצומים. בואו ללמוד על לוחמי קרב תל פאחר, מאת מורה דרך גלילי מוסמך (אורן פוקס) ואחד מגיבורי הקרבות באזור (אמנון שוקרון). הסיור מתאים למשפחות עם ילדים (מעל גיל 8), בני נוער, זוגות וקבוצות מאורגנות. מומלץ לבוא בלבוש חם.

טרקטורוני היער והגולן

רוצים להרגיש את הלב דופק במהירות? רכבי באגי אקסטרים מוטרפים לגמרי (wildcat rzr), וגם טרקטורונים/ג'יפים מסוגים אחרים, מחכים רק לכם לנסיעת שטח אנרגטית ומהנה. הטרקטורונים של מושב רמות נפתלי מפלחים דרך בטבע היערות בכל שעות היום והלילה – זריחה ושקיעה. התכוננו לטעום את הקסם הייחודי של הגולן באווירה משוחררת לגמרי. הטיול מתאים למבוגרים, זוגות או משפחות, החל מטיול של שעה אחת ועד יומיים שלמים של טירוף חושים, ויכול לכלול לינה בשטח וארוחות, תה צמחים וקפה.

טיולי הדן בקיבוץ דפנה

אחד האזורים היפים ביותר בארץ נמצא בקיבוץ דפנה והוא כולל את שמורת דן, בניאס וחצבני. צאו לטיול שטח מעלף, עם השכרת אופניים או רכבי שטח, אך אפשר גם ברגל. הטיול בתוואי הנחלים מרגש ועוצר נשימה, ואפשר למצוא את הטיול המתאים לכל הרכב – משפחה עם ילדים, קבוצות מאורגנות, או טיול רומנטי לזוגות הרפתקנים שגם רוצה קצת רגעים פרטיים. אפשר לשכור סלסילות פיקניק וערכות קפה, לנוח במדשאות הקיבוץ, או לצאת ולחרוש את השטח.

המרכז הקולינרי של השף נועם קורן

בראש פינה, מחכה לכם מרכז קולינרי שידליק את הפה וימלא את  הבטן בתחושות טובות. השף נועם קורן מזמין אתכם לסדנאות אוכל מטריפות המבוססות על בישול משותף, עם טעמים וטכניקות מכל העולם – החל מהודו ותאילנד ועד אירופה הקרירה. לא צריך להביא כלום, הצוות הקולינרי דואג לכל בשבילכם, מהמצרכים ועד כלי הבישול. התכוננו לאחד התענוגות הנפלאים בצפון הרחוק, שיבטיח כיף לכל המשתתפים ובכל הגילאים. פשוט שווה.

שייט בכנרת. צילום: pixabay
Exit mobile version