Site icon מקומון רמת גן

אלפים פתחו את הקיץ בפסטיבל הבירה ברמת גן

לאחר שבקיץ שעבר לא התקיים האירוע בשל הקורונה, פסטיבל בירה של רמת גן חזר ובגדול כדי לבשר על פתיחת אירועי הקיץ בעיר. לאורך יומיים רצופים התארחו בפסטיבל כ-12,000 איש אשר צפו באומנים המובילים בישראל ונמזגו עשרות מותגי בירה מהארץ ומהעולם לכוסות המבקרים, אשר גם נהנו מדוכני ומכולות מזון.

חגיגת הקיץ של רמת גן החלו השנה במתחם הבורסה עם קיומו של פסטיבל הבירה ברמת גן. במשך יומיים אירח הפסטיבל כ-12,000 מבקרים, אשר נהנו מההופעות המחשמלות והבלתי נשכחות של מיטב האומנים המובילים בישראל. האומנים הבולטים בפסטיבל היו ג'יין בורדו, טונה, מו בן ארי ומועדון הקצב של אביהו פנחסוב. בנוסף, התקיימו הופעות של DJ באווירה מעולה, להקות קווארים (אוברטון, רטלין) והופעות של הרכבים מקומיים.

לרשות המבקרים עמדו דוכני משקאות אשר מזגו מעל 40 סוגים של בירה ממבשלות מהארץ ומהעולם, ומשקאות ייחודיים כמו בירה ללא גלוטן וסיידרים מהחבית. בנוסף, המבקרים נהנו מדוכני ומכולות וסוגים שונים של מאכלים במחירים אטרקטיביים. כמו בפסטיבל הקודם, גם כאן רמת גן שילבה את ערכי הקיימות ואיכות הסביבה כאשר הציעה למבקרים אפשרות לשתיית בירה בכוסות רב פעמיות כדי לשמור על הסביבה ולמנוע זיהום הסביבה באמצעות כלי פלסטיק.

פתחו את הקיץ. צילום: אילן שפירא
פסטיבל הבירה. צילום: אילן שפירא

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "רמת גן ממשיכה להוביל בתרבות. אלפי תושבי רמת גן ותושבי הערים השכנות הגיעו לחגוג ולהנות במתחם הבורסה התוסס, יחד עם האומנים המובילים בישראל. זהו רק חלק קטן מאירועי הקיץ המתכוננים כגון הקרנות סרטים ומשחקים בפארק הלאומי, פעילויות קיץ לילדי השכונות והופעות ברחובות הראשיים בעיר."

Exit mobile version