Site icon מקומון רמת גן

אחרי ההתפטרות – חבר המועצה מש"ס הלך לקבל ברכה מהרב קנייבסקי

חבר מועצת עריית רמת גן, עו"ד זוהר ישרים, שהתפטר מהקואליציה בעקבות הפעלת התחבורה הציבורית בשבת בעיר, הגיע ביום שישי האחרון,יחד עם הרב יצחק זילברשטיין לעדכן את המנהיג החרדי הגר"ח קנייבסקי על ההתפתחויות בעיר ולקבל ממנו ברכה.

כזכור, עו"ד ישרים פנה לגר"ח קנייבסקי בשאלה האם במצב זה בו עיריית רמת גן מעורבת בחילול שבת ושינוי הסטטוס קוו, עליו להישאר בקואליציה אף שכל הכף מונחת יכולתו להשיג יותר תקציבים עבור הציבור הדתי בעיר. הגר"ח השיב לשאלה בפסיקה ברורה: "תפרוש ותקדש שם שמיים".

הרב זילברשטיין הציג בהתרגשות את עו"ד ישרים בפני הגר"ח, סיפר לו כי הוא אכן קיים את הפסק ואמר כי "מגיעה לו ברכה!" והגר"ח בירכו בברכה והצלחה.

כך תיאר עו"ד זוהר ישרים את הפגישה עם הרב: "התרגשתי מאוד מהחיזוק והברכה מהגר"ח שליט"א ומהרב זילברשטיין שליט"א לכל אורך הדרך ניסיתי לדאוג לצרכי הציבור הדתי תוך מניעת חילול השבת אך נוכחתי לראות כי השארות נציגים דתיים בקואליציה לא רק שאינה מונעת את חילול השבת אלא מהווה הכשר בעייני ראשי הערים לפגוע בצורה חמורה בקדושת השבת ובצביון היהודי של ערי ישראל. אני קורא לעמיתי במועצת העיר רמת גן ובשאר ערי ישראל לעמוד על קדושת השבת שהיא ערך כלל ישראלי ולא פרטי או מגזרי."

Exit mobile version