Site icon מקומון רמת גן

אחריהם לצנחנים: יום הספורט של חטיבת הצנחנים התקיים בפארק הלאומי ברמת-גן

חטיבת הצנחנים קיימה יום ספורט חטיבתי ברחבי הפארק הלאומי רמת-גן. במהלך היום נהנו החיילים ממתקני הפארק ונערכו תחרויות במתחם הכושר החדש והמשוכלל, מופעים לכבוד החיילים באמפי תיאטרון בפארק הלאומי.

יום הספורט החטיבתי של חטיבת הצנחנים התקיים בפארק הלאומי ברמת-גן וכלל בתוכו 13 מקצי ספורט שונים ומגוונים בהם: ריצת ניווט, מתח- מקבילים, שחייה, כדורגל, כדורעף ואת תחרות "צנחן הברזל": תחרות שבה המתחרים היו צריכים לגרור צמיג ענק, להרים משקולות כבדות ולהתחרות במתח בזמן הקצר ביותר.

בכל מקצה זכה גדוד אחד, ובסיום היום אחרי שקלול התחנות והתחרויות הוכרזו המנצחים של יום הספורט – סיירת צנחנים.

בסיום היום התאספו הצנחנים באמפיתיאטרון החדש שהוקם, ובו התקיים טקס הוקרה לחיילים מצטייני מח"ט, וסטטיק ובן אל תבורי הופיעו בפני החיילים.

קרדיט צילום: חוד החנית

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה כהן נאם באירוע וציין את הקשר ההדוק בין הצנחנים לעיר המאמצת רמת-גן: "רמת-גן מחבקת את כל חיילי חטיבת הצנחנים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהעיר. כל ישראלי מחויב לכל אחד מהם אבל אנחנו, הרמתגנים, לקחנו על עצמנו את הזכות והכבוד לאמץ ולחבק את החטיבה וחייליה. קרוב ל-70 שנים רמת-גן מאמצת את חטיבת הצנחנים, והראשונים שאנחנו צריכים לכבד אותם בהגעה, בנוכחות ובהצדעה הם החיילות והחיילים״.

קצינת האימון הגופני של חטיבת הצנחנים, רס"ן סהר כהן אלמלם מספרת על היום ספורט: "המטרה של היום הזה הייתה לייצר תחרות בין מסגרות בחטיבה, לאמן את החיילים ומעבר לזה- הם עובדים כצוות, שומרים על רוח תחרותית ונותנים מעצמם הכל".

Exit mobile version