Site icon מקומון רמת גן

אופיס 365, העתיד פשוט מתמיד

העולם העיסקי עבר שינויים מרחיקי לכת לאור מגיפת הקורונה ששינתה באופן דרמטי את חוקי המשחק. היום, כולם יודעים כי האפשרות לעבוד מהבית קיימת, לכן צריך לייצר מנגנון טכנולוגי מתקדם שיאפשר לעסק לעבוד כרגיל בעוד העובדים מבצעים את עבודתם מכל מקום בעולם. היתרון של אופיס 365 במישור הזה הוא עצום. על ידי הכלי הזה מייקרוסופט למעשה מאפשרת לשלל חברות מכל רחבי העולם להניע את העסקים שלהם קדימה באמצעות כלים פשוטים לשימוש ויעילים במיוחד, כאלו שאפשר להגיע איתם רחוק מכל מחשב נייד. אלא שכמו בכל דבר טוב ישנם גורמים מהם רצוי להיזהר. על כך ועוד, במאמר הבא.

האתגרים של השימוש בתכנת אופיס 365

'אופיס 365' הוא כלי שמאפשר לכל עובד לעבוד דרך האמייל שלו בלי להיות תלוי בשרת שבחדר השרתים. הטכנולוגיה בה משתמשים הממציעים של 'אופיס 365' היא יצירה של שטח במה שנקרא \'ענן\', כלומר, מאין שרת וירטואלי המבוסס על אינטרנט, שבאמצעותו נפח תיבת המייל לא מוגבל וזה מאפשר לכל העובדים לעבוד תחת רשת אחת מכל מקום, גם במקרה של ניתוקים באינטרנט ושגיאות רשת נוספות.

היתרונות ברורים, החסרונות הם שלל הוירוסים שנותים להתרבות לאור הגישה ההולכת וגוברת של משתמשים נוספים בכל רחבי העולם לטכנולוגיה המתחדשת. וירוס כופר , זה שמונע מהעובדים לגשת לתכנים שבמייל עד שהחברה לא תשלם את הסכום הנקוב, הוא מראה שהופך שכיח לצערנו בעוד ועוד חברות.

אז מה אפשר לעשות

כאמור, פריצה של אופיס 365 הוא דבר נפוץ, האקרים מכל העולם מבצעים את הפריצות הללו מטעמים רבים. חלקם עושים את זה בתור שעשוע, אחרים באמת מעוניינים לקבל כסף עבור הנזק אותו הם ביצעו. על פניו נדמה כאילו לשלם לגורמים הללו זה אולי דבר מעצבן אבל לא יותר מכך. כאן עלינו להזהיר אתכם כי במידה והחברה שלכם עוסקת בפרטי מידע רגישים עבור הלקוח, עלינו לעשות הכל כדי למנוע הפצה של המידע הזה בכלים טכנולוגיים.

היום, אנחנו יודעים לתת מענה בדמות שחזור קוד, כתיבה מחדש של התוכנה, שחזור חומרים ועוד, שמאפשרים לנו 'להציל' חלקים גדולים מהחומרים שכאילו \'נשבו\' בידי ההאקרים הללו ולהפוך אותם זמינים עבור עובדי החברה. אנחנו יודעים שממבט חיצוני התקלה נראית חסרת פיתרון, אבל אנחנו נמצאים כאן כדי לעזור לכם להתגבר על כל בעיה שעלולה להיווצר כתוצאה מהתפרצות של וירוס בתוך המערכת.

איך תמנעו ממקרים כאלו בעתיד

אנחנו מאמינים כי חינוך של העובדים ויצירה של רשימת \'כללים\' מסודרת תאפשר לכם ולעובדים שלכם ליהנות מעבודה במערכות מתקדמות ללא כל קושי. שימו לב במיוחד להודעות ממספרים לא מוכרים בטלפון וממיילים שעלולים להכיל קבצים חשודים. התקנת הגנות שונות בפני וירוסים גם היא יכולה לשפר את העמידות של החברה מפני אותם גורמים.

אנחנו כאן בשבלכם

אנחנו, חברת ' יזמקו', נמצאים כאן עבורכם כדי לתת לכם מענה מסביב לשעון במקרים הללו ובמקרים רבים נוספים. אנחנו מכירים בכך שפעילות של חברה הרואה בעצמה חברה רצינית לא יכולה להפסק סתם כך. לכן חשוב לנו לתת מענה מהיר ככל הניתן בכל שעה.

Exit mobile version