Site icon מקומון רמת גן

אוזמפיק תרופה לטיפול בהשמנה – האם היא מומלצת?

במידה ואתם סובלים מעודף משקל, יש להניח שכבר התוודעתם לכל מה שלעולם הדיאטות יש להציע לכם. יותר נכון לומר, כי אין דיאטה שלא התנסיתם בה. לרגעים נראה כי דיאטה כזאת או אחרת הצליחה, ואכן ירדתם יפה במשקל הגוף, ואילו לאחר תקופה קצרה, כל הקילוגרמים שירדתם עלו בחזרה, עם תוספת של כמה קילוגרמים. במידה ואתם מתחברים לדברים אלו, כי אז הגיע הזמן להעלות שלב. לחפש שיטת טיפול דרסטית יותר. כמו למשל – נטילת תרופות. טיפול תרופתי, כמו אוזמפיק, יכול להיות רב ערך בשבילכם, כמי שנאבק באופן קבוע, שנים על גבי שנים, ברצון לרדת במשקל הגוף.

מה מנגנון הפעולה של התרופה כנגד השמנה אוזמפיק?

באופן עקרוני, טבען של כל התרופות כנגד השמנה, מתחיל ונגמר בכך שהן מפחיתות את התשוקה למזונות ואת התיאבון. בתקופה האחרונה אושרו הרבה תרופות שכאלו לשימוש. באופן טבעי, בשל העובדה כי תרופות כנגד השמנת יתר מסבות להרבה פחות רעב, הן אף מפחיתות את צריכת כמות הקלוריות שהייתם רגילים לצרוך לפני נטילת התרופות לירידה במשקל. ועתה נבחן את מנגנון הפעולה של התרופה כנגד השמנה, הלא היא התרופה הנהדרת שנקראת אוזמפיק. מנגנון הפעולה של תרופה זאת מבצע סינרגיה במיטבה שקשורה באזור מרכז הרעב במוח האדם, אל נוירונים מסוימים, אשר אמונים על וויסות מידת התיאבון, וכל על האטה של קצב התרוקנות הקיבה. כל אלה מסבים לכדי דיכוי אינטנסיבי של התיאבון שלכם. במקביל לכך, נלווית השפעה של המעטה ברצון לצרוך מזון שומני, כאשר מחקרים מעידים על כך, כי יש מי שנטל את התרופה והכמיהה למזונות מתוקים ומלוחים עתירי קלוריות נמוגה לחלוטין מאורח החיים הקבוע שלהם. מנגנון הפעולה של האוזמפיק משפיע באופן רב מערכתי מכיוון שהוא עובר ממקום ההזרקה התת עורי בבטן, היישר אל מחזור הדם, "מטייל" באיברים וברקמות המערכות בגוף. השפעה מתחילה להיות מורגשת החל מהיום הראשון או השלישי של נטילת התרופה, והיא נמשכת עד לשבעה ימים. וזאת הסיבה שיש ליטול את התרופה הזאת רק פעם אחת בשבעה ימים.

מי יכול לקבל אישור להשתמש בתרופה אוזמפיק?

לא כל אחד יכול לקבל אישור להשתמש בתרופה שמכונה אוזמפיק. יש קנה מידה והוראות ברורות, שיש להתכתב עמם מבעוד מועד. ולהלן נציג בפניכם אותם –

  1. המטופל חייב להיות יותר מבן שמונה עשרה.
  2. המטופל בעל סיכון של מינימום אחד מן הבאים – טריגליצרידים בדם, יתר לחץ דם, רמה גבוהה של כולסטרול, או לחלופין חולה סוכרת, וכיוצא בזה.
  3. כאשר חישוב מדד מסת הגוף במחשבון BMI הוא פחות מעשרים ושבעה.
  4. כאשר יש חשש מפני השמנת יתר חמורה, ומחשבון ה- BMI מעיד על רמה של BMI שלושים.

ונסייג את תשובתנו, כי הצלחת תרופת האוזמפיק לא מהווה מדד של תרופת קסם להרזיה, יש לשלב עמה ייעוץ תזונתי וייעוץ רפואי, והתאמה של תפריט על ידי תזונאית.

Exit mobile version