Site icon מקומון רמת גן

אודי דגן מונה לתפקיד יו"ר אגודת הכדורסל של מכבי עירוני ר"ג

דגן: "נחתור להצלחת המועדון בכל שכבות הגיל בשאיפה להחזיר את הקבוצה הבוגרת לליגת העל ונקים את האקדמיה לספורט בעיר"

אודי דגן (51) מונה לתפקיד יו"ר אגודת הכדורסל של עירוני ר"ג. דגן, שימלא את התפקיד בהתנדבות, יעמוד בראש האגודה הכוללת כ-1,200 שחקנים ממחלקות הילדים והנוער של המועדון ומבי"ס לכדורסל. דגן הנו הבעלים והיו"ר של קבוצת דגן הכוללת סוכנות ביטוח מובילה ומנהלת מחזור שנתי של 200 מיליון ש"ח.

את עירוני ר"ג שהעפילה העונה לליגה הלאומית לאחר 3 עונות בליגה הארצית, ימשיך להוביל מאמן הקבוצה ושחקן המועדון לשעבר, אורי קוקייה. את המועדון מנהלים בהתנדבות, חן דניידרמן ועופר גולדברג. המטרה המוצהרת של מכבי עירוני ר"ג הנה חזרה לליגת העל בתוך שנתיים לאחר שהמועדון כבר השלים את בניית הסגל לעונת 2020/21.

בכוונתו של היו"ר החדש לפעול להקמת אקדמיית כדורסל בשיתוף עם עיריית ר"ג ולהתחיל כבר השנה בפיילוט ראשוני. במסגרת הפרויקט, יוקמו כיתות ספורט בבתי הספר והתיכונים בעיר, יבנו מערכי אימונים שיכללו נושאים רבים בנוסף לאימון כדורסל, שייתנו ערך מוסף משמעותי לילדים באגודה תוך הקניית ערכי מנהיגות, חתירה למצוינות, עמידה ביעדים, כושר גופני, אימונים מנטליים, תזונה נכונה, פעילויות מחנאות כולל טיולים ועוד.

אודי דגן. "אני בא מתוך אהבה לספורט". צילום: יחצ

האגודה תפעל לצירוף 30 אנשי הגיל השלישי המבקשים להתנדב בעיר כאשר כל אחד ימונה למנהל אדמיניסטרטיבי אשר ילווה את מאמני הקבוצות של המועדון.

היו"ר הנכנס אודי דגן: "אני בא מתוך אהבה לספורט בכלל ולכדורסל בפרט, כדי להביא לשינוי רחב של חשיבות הספורט בעיר ומתוך שאיפה שהשינוי הזה יופנם ברחבי הארץ. נחתור להצלחת המועדון בכל שכבות הגיל. אנחנו רוצים להחזיר את הקבוצה הבוגרת לליגת העל בתקווה שנוכל לעשות את זה בעזרת הקהל שיוכל לחזור לעודד במגרשים כבר במהלך העונה הקרובה. הספורט חייב להיות חלק אינטגרלי יותר מחינוך הדור הצעיר וזו בדיוק המטרה של הקמת האקדמיה. אנו מאמינים ששיתוף פעולה פורה והדוק עם עיריית ר"ג יסייע לקדם את הצלחת הפרויקט החשוב הזה – אין לי ספק שאם החזון הזה יתממש, הדבר יהווה בסיס נהדר לקפיצת מדרגה של הספורט בעיר."

 

Exit mobile version