Site icon מקומון רמת גן

אדם קניגסברגר: "נמאס מכל השחיתויות ואני נלחם בהם בחומרה!"

חבר המועצה, אדם קניגסברגר יושב אופוזיציה, תומך בכרמל שאמה ומקווה שהוא יתמודד שוב לראשות העיר. נמאס לו מכל השחיתויות בעיר והוא מאמין שהנושא הכי אקוטי ברמת גן הוא נושא הבניה ההזויה בעיר . 

קניגסברגר היה מנהל תיכון אוהל שם בעיר. כשהגיע לעירייה הבין שהוא מגיע לעולם אחר לגמרי. "מכל מקום שנכנסתי אליו עלה ממנו ריח רע." הוא לא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר. השקפת עולמו היא סוציאל דמוקרטית פרגמטית והוא מקווה שכרמל שאמה יהיה ראש העיר הבא של רמת גן ויעצור את כל הבלאגן השולט בעיר.

קניגסברגר חושב שאלו היושבים בעירייה אינם ראויים להמשיך!

 

"לדעתי, חברי מועצה שהיו בקואליציה של צבי בר ונמצאים גם בקואליציה של זינגר והתעלמו ומתעלמים ממה שקורה מתחת לאפם, אינם ראויים להמשיך. חברי מועצה , שתרומתם בין בקואליציה ובין באופוזיציה מזערית, ראוי שלא יציגו את מועמדותם. אנשים בעלי אינטרסים אישיים צרים אין מקומם במועצה.  הגיע הזמן שרק אנשים ראויים, בעלי יכולת ורצון לשרת את הציבור יישבו במועצה.!"

יש שני נושאים אקוטיים לדעתו לטיפול דחוף בעיר:
"הבניה ההזויה בעיר, ללא תכנון וללא התחשבות בתשתיות. ובנוסף נושא השחיתות, שאת ניזקה ירגישו בעתיד. יש גורמים שונים בעיר שעושים קופה על חשבון התושבים. הקשר בין ההון, השלטון והעולם התחתון מורגש ועצוב."

ואם בשחיתות עסקינן האם אתה חושב שזינגר מושחת?

"לפי המידע שבידי ובידי המשטרה והפרקליטות, כנראה שהאיש מושחת. הפרקליטות המליצה על כתב אישום כנגדו בעברות חמורות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים בכפוף לשימוע. כל התנהלותו של מר זינגר אינה ראויה. אינו מתבייש לא לומר אמת, אינו מתבייש למנות את "מקורבותיו" לתפקידים בכירים. (הדבר גם מופיע בטיוטת כתב האישום כפי שפורסמה.)

תקציב 2018,מה דעתך לגבי חלוקת התקציב?

אדם קניגסברגר. צילום באדיבותו.

"תקציב 2018 הוא תקציב בחירות מנופח. ההוצאה המתוכננת השנה גדולה ב- 10.7% מהצעת התקציב בשנת 2017 . הגידול במספר הבכירים לרבות יועצים למיניהם ותוספות השכר שלהם אינם סבירים.  הגידול בתקציבי ההסברה, יחסי הציבור, פרסום ומיתוג העיר מוגזמים.  תקציב הטקסים, חגיגות, ואירועים גדל. עצוב, שבגלל האשליה של ראש העירייה, שייבחר לקדנציה נוספת, יש כזה ביזבוז." 

בגלל היותו באופוזיציה אין באפשרותו לקדם נושאים חשובים אלא רק להציע. לטענתו ראש העיר מוריד את כל הצעותיו מסדר היום אז בלית ברירה הוא עסוק בביקורת. 

"כחבר ועדת תכנון ובניה אני משקיע זמן רב  בבדיקת התכניות והבקשות להיתר . אומר בצניעות שבזכות מעורבותי הגדולה, חל שיפור רב בעבודת הוועדה. כמו כן, נבלמו מספר פרויקטים הזויים, או שאושרו רק לאחר שניתן פיצוי לצורכי ציבור."

אתה לא חושב לפעמים לעבור לעיר אחרת ?

"אכן, נמאס לי מכל השחיתויות ואני נאבק בהם בחומרה. אני מקווה שבקרוב יוזמנו עוד מושחתים לחקירה. אף פעם לא עלה בדעתי לעבור לעיר אחרת- כאן  מצאתי את אהבת חיי, כאן נולדו לי בנותיי, כאן נמצאים אלפי תלמידי ומשפחותיהם. אני אוהב את העיר הזאת ,למרות הנהגתה הכושלת."

מה אתה הכי אוהב בר"ג? 

"אני אוהב את תושבי העיר ואת החינוך בעיר."

 

 

Exit mobile version