Site icon מקומון רמת גן

"אדם לאדם אדם": תכירו את הפרויקט המדהים של תושבת העיר דפנה מלר

הקורונה הביאה איתה הרבה יוזמות חברתיות של חלוקת מזון, עזרה לקשישים, תרומות כספיות ועוד רעיונות רבים של עזרה לזולת, רעיונות שעוזרים לנו לעבור קצת יותר בקלות את תקופת אי הוודאות. דפנה מלר, בת 37, תושבת העיר הבינה כי מלבד עזרה בפן הכלכלי, יש לתת גם עזרה בפן הרגשי ולתת תמיכה ועזרה למי שמתקשה להתמודד עם המצב.

לאחר שלוש שנים בהם ניהלה את מחלקת ההתמחויות ביהודה הצעיר, מצאה את עצמה מלר ללא עבודה. את הזמו הפנוי שיש לה ניצלה כדי ליזום יחד עם אוהד מזרחי את פרויקט א.א.א – אדם לאדם אדם, פרויקט התנדבות המעניק תמיכה וסיוע רגשי לכל אדם ללא רלוונטיות למיקום הגיאוגרפי, וכן להפיץ כלים וידע להתפתחות והעצמה אישית.

"כל אחד מאיתנו, חווה אתגרים ושאלות במצב החדש של הקורונה – ויכול להיעזר במישהו. הרעיון של נתינה ללא תמורה מתוך חיבור אנושי קסם לי מאוד" מספרת מלר. "החיבור הראשוני עם הפרויקט הגיע דרך עמוד הפייסבוק של דפני ליף, חשבתי שזאת יכולה להיות דרך נהדרת לתמוך בכל מי שמרגיש קושי בתקופה המאתגרת הזו. אני מכירה את תחום ההתנדבות וידעתי שאוכל לתרום בארגון ההתנדבות ולסייע למטפלים להגיע למי שזקוק להם" היא מסבירה.

הפרויקט פועל בשני ערוצים עיקריים, הראשון, מפגשים טיפוליים אישיים אשר ניתנים על ידי אנשי מקצוע מנוסים לאלו המבקשים תמיכה או התפתחות אישית (הטיפולים ניתנים טלפונית או בזום).והשני כולל הרצאות פתוחות בזום של אנשי מקצוע המעבירים מהידע והניסיון שלהם.

דפנה מלר. צילום: פרטי

בארבעת החודשים בהם הפרויקט קיים, הגיעו כ-100 פניות לתמיכה וכיום פעילים בו עשרה אנשי צוות וכ-50 אנשי מקצוע. הפרויקט קם בתקופת סגר הקורונה אך ימשיך לפעול ולסייע גם כאשר המגפה תהיה מאחורינו.

עוד חשוב לציין שהפרויקט מציע שירות משלים בלבד למערכת בריאות הנפש ואינו מיועד להוות תחליף לטיפול פסיכיאטרי.

רוצים להצטרף? כנסו לאתר או לדף הפייסבוק של מיזם "אדם לאדם אדם".

Exit mobile version