Site icon מקומון רמת גן

אבל ברמת גן:עידו בן ארי וד"ר מיכאל פייגה נרצחו בפיגוע הקטלני במתחם שרונה

עידו בן ארי עובד בחברת קוקה קולה ולוחם מצטיין במיל' בסיירת מטכ"ל וד"ר מיכאל פייגה מרצה באוני' בן גוריון בפיגוע הרצחני במתחם שרונה. טל אשתו של עידו ז"ל עדיין מאושפזת. אחותו ריעות פישמן קיבלה את תמונות בוואטס אפ אך החליטה שלא לפתוח.בעקבות הפיגוע יתוגברו סיורי המשטרה ברמת גן.

יום עצוב לתושבי מדינת ישראל ככלל ולתושבי העיר רמת גן בפרט עם היוודע דבר מותם של עידו בן ארי לוחם לשעבר בסיירת מטכ"ל וד"ר מיכאל פייגה מרצה באוני' בן גוריון בפיגוע הרצחני במתחם שרונה.

סמוך לשעה 21:35 התקבלו במוקד מד"א שורה של קריאות על נפגעי ירי במס' זירות במתחם שרונה בתל אביב ואז התבררו מימדי האסון עם ארבעה הרוגים מהם כאמור שני תושבי רמת גן, עידו בן ארי וד"ר מיכאל פייגה.

עידו בן ארי ז"ל.צילום משפחת בן ארי

רעייתו של עידו ז"ל פונתה לבית החולים איכילוב. בן ארי עובד בחברת קוקה קולה ששרת בסיירת מטכ"ל ואף זכה בפרס הצטיינות מהנשיא על הצטיינותו בשירות המילואים היה בן 42 במותו הוא הגיע למקום יחד עם רעייתו טל, מורה באחד מבתי הספר ברמת גן ושני ילדיו הם התיישבו במסעדת בנדיקט ואז החלו המחבלים בירי הקטלני שפגע במשפחה.

בת דודתו, נטע הוד כתבה בחשבון הפייסבוק:"לוחם בסיירת מטכ"ל, מלח הארץ, בן דוד שלי, איך ממשיכים מפה עידו?".הלוויתו התקיימה ביבנה.

אחותו ריעות פישמן קיבלה את תמונת אחיה ההרוג וואטסאפ, אך החליטה לא לפתוח אותה ואמרה לאחר שהתגלה שהמדובר באחיה:"מאלוקים החלטתי לא לפתוח את התמונה שקיבלתי".

ד"ר מיכאל פייגה ז"ל בן 58 שישמ כראש התכנית ללימודי מדינת ישראל במדרשת שדה בוקר של אוניברסיטת בן-גוריון והוא הותיר אחריו את אשתו, נורית ושלושה ילדים. פייגה היה סוציולוג ידוע שחקר את החברה הישראלית וזכה בעבר בפרס שפירא.

"המומים וכואבים את הרצחו של מיכאל פייגה, בפיגוע הנוראי בשרונה, מיכאל חבר סגל האקדמאי במכון בן גוריון לחקר ישראל והציונות, בעל ואב לשלוש בנות. משפחת פייגה התגוררה שנים רבות במדרשת בן גוריון ובחמש השנים האחרונות מתגורר עם נורית רעייתו במרכז הארץ".נכתב בהודעת המדרשה בה לימד.

בתוך כך הוחלט במשטרת ישראל והשיטור העירוני לתגבר את נוכחותם ברחובות רמת גן ולהגביר את כמות הסיורים.

 

Exit mobile version