Site icon מקומון רמת גן

אביזרים מומלצים לשף המתחיל

האם החלטתם לשדרג את תחביב הבישול שלכם ואתם מעוניינים להפוך לשפים מצליחים? ובכן, כל שף מתחיל חייב לרכוש ציוד מקצועי למטבח שלו כדי להכין מנות גורמה מיוחדות ועשירות בטעמים ומרקמים.

יש כלי מטבח ואביזרים שכל שף מתחיל חייב כדי לעבוד בנוחות וביעילות וכדי להגיע לתוצאות הרצויות, למשל מחבתות, סכינים איכותיות, סירים מעולים, תבניות, קולפנים, משטחי חיתוך, קערות, כלי מדידה ועוד.

מחבתות וסירים

כל שף מתחיל חייב לרכוש סט מחבתות וסירים באיכות גבוהה. מומלץ להזמין סירים עם תחתית עבה המיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים המבטיחים פיזור אחיד של החום ובישול מקצועי ומוצלח. כמובן שיש לרכוש גם מכסים לסירים השונים, וכדאי לבחור גם סירי נירוסטה, ואין לשכוח סירים עם ידיות עמידות שניתן להכניס לתנור בבטחה.

כמו כן, כל שף מתחיל חייב מחבתות מקצועית במספר גדלים. יש להזמין מחבתות בקוטר 28 הנחשבות לגדולות, מחבתות בינוניות ומחבת קטנה המתאימה לחביתיות, לרטבים ועוד.

להכין פסטה ביתית טריה ומושלמת. צילום: Pixabay

סכינים איכותיות

כל רשימת אביזרים לשף המתחיל כוללת גם מספר סכיני שף, עדיף לרכוש סכינים ממותג מוכר ואמין. יש לרכוש מספר סכינים חדות לחיתוכים שונים, כמו סכין ייעודית לבשרים, לדגים, לחיתוך ולקיצוץ ירקות, סכין לחם ועוד. בעת בחירת סכינים לשף המתחיל חשוב להתמקד בסכינים יציבות ונוחות לאחיזה ולחיתוך, אפשר להתחיל עם סכין קלאסית אך עדיף להשקיע עוד קצת כסף ולבחור סכינים איכותיות ועמידות לאורך זמן מתוצרת מותג מוכר ומוביל בענף.

קערות, תבניות ואביזרים נוספים

כדי לעבוד כשף מתחיל לא חייבים לרכוש את כל הציוד בבת אחת, אפשר להתחיל עם ציוד בסיסי ועם הזמן לרכוש אביזרים נוספים. עם זאת, אביזרי החובה לשף המתחיל כוללים סט קערות, תבניות שונות ואביזרים חשובים כמו קולפן, קרשי ומשטחי חיתוך איכותיים, פומפייה, כותש שום, שקית זילוף, רינגים, מערוך וכלי מדידה. מומלץ לרכוש גם משקל אלקטרוני וכמובן מיקסר ידני, כפות עץ וסיליקון, קופסאות אחסון בגדלים שונים, מטרפה ידנית וכדומה.

חשוב להדגיש כי אביזרים לשף המתחיל הם בגדר חובה כיוון שרק באמצעותם ניתן לשדרג ולייעל את העבודה במטבח, לכן כדאי לבחור אביזרי חובה ממותג מוכר ומוביל.

אביזרי מטבח מומלצים מחברת נעמן

חברת נעמן נוסדה בשנת 1939 כמפעל לייצור כלים ומערכות אוכל מפורצלן, עם השנים החברה התרחבה ונכנסה לתחומי פעילות נוספים. כיום, נעמן נחשבת לחברה המובילה בישראל בתחום יבוא כלי בית, אביזרים למטבח, כלי אוכל ומתנות.

אם אתם רוצים לקחת את תחביב הבישול צעד אחד קדימה ולהפוך לשפים, כדאי גם לכם לרכוש ציוד מהחברה הגדולה והמובילה בארץ, בין היתר כדאי לרכוש מהחברה סכיני שף מסדרת Precision וסכינים איכותיות נוספות. סכיני השף המומלצים של נעמן מבטיחים לכם חיתוך מדויק, עבודה נוחה ובטוחה לאורך זמן, עמידות גבוהה וביצועים מושלמים במטבח.

 

 

Exit mobile version